czwartek, 28 marca 2013

Mrs. Potter's ekspresowa odżywka bez spłukiwania, odbudowa i nawilżanie

Będąc na szybkich zakupach, sięgnęłam po odżywkę w sprayu. Zwykle takowa ułatwia życie, ale nie chciałam też nic ciężkiego jak ostatni Dove. 'Ekspresowa odżywka..' jest bardzo lekka. Mogę spryskiwać włosy bez końca, a różnica jest niewielka. Aktualnie zużyłam ją już całą i mogę powiedzieć, że niewiele zdziałała. To, co najbardziej się rzucało to baardzo intensywny zapach. Ładny, ale za mocny, nie utrzymywał się na włosach zbyt długo. Czy ulatwia rozczesywanie, jak obiecuje producent? W pewnym stopniu owszem. Odżywka w mgiełce, choć nie robi z włosami praktycznie nic, jest była dla mnie pewnego rodzaju dopełnieniem, świadomością, że oprócz olejków, maski, odżywek zrobiłam wszystko co dobre dla moich włosów. Jednak z tego produktu najprawdopodobniej zrezygnuję, i być może wypróbuję na jego miejsce inny.


1 komentarz:

  1. Miałam ją kupić, ale skoro nie robi nic to sobie odpuszczę

    OdpowiedzUsuń

}