piątek, 3 stycznia 2014

Inglot Cosmetics, pomadka do ust slim gel 42

Od producenta: Pomadka do ust Slim Gel łączy ze sobą kremowo-żelową formułę i unikalny, długotrwały połysk. Bogata formuła sprawia, że usta są nawilżone, a kolor trwały. Witamina E i masło z awokado nadają dodatkowo właściwości pielęgnacyjne. Produkt nie zawiera parabenów.


Jakiś czas temu zamarzyła mi się pomarańczowa szminka, bo nic nie ożywia bardziej looku niż mocny kolor ;) Wpadłam więc do Inglota, mając dobre doświadczenia z ich błyszczykami. (To, że jak zwykle wyszłam z tuzinem innych rzeczy i wyrzutami sumienia... cóż, polubiłam ten sklep.) Na początku byłam zdecydowana na matowy, żywy oranż, ale Pani poleciła mi nawilżającą i podobno bardziej trwałą, 'dającą efekt mokrych ust' szminkę. Do wyboru slim geli mamy 24 kolory, wpadające w pomarańcz są 2. Jest zamknięta w smukłym opakowaniu.  Ma też rzeczywiście 'nawilżający skład', przez co nie trzeba już nakładać balsamu na usta. Podkreśla jednak jakiekolwiek suche skórki, zanim je zmiękczy dlatego należy potraktować wcześniej usta peelingiem. Pomadkę slim gel mam już ponad miesiąc i jestem zadowolona, aczkolwiek kolor już mi się znudził i teraz będę polowała na coś różowego.


INCI: polybutene, diisostearyl malate, thrimethylolpropane triisostereate, caprylic/capric/succinic triglyceride, jojoba esters, sucrose acetate isobutyrate, ricinus communis (castor) seed oil, hydrogenated polydecene, polyethylene, diisostearoyl trimethylolpropane siloxy silicate, polyisobutene, octyldodecanol, caprylic/capric triglyceride, microcrystalline wax/cera microcrystallina, tocopherol, beeswax/ cera alba, caprylyl glycol, oenothera biennis, persea gratissima (avocado) oil, phenoxyethanol, fragrance/parfum, hexylene glycol, linalool [+/- (may contain): alumina, syntetic fluorphlogopite,hydrogented vegetable oil, iron oxides (cl 77491, cl 77492, cl 77499), red 6 (cl 15850) red 6 lake (cl 15850), yellow 5 lake (cl 19140), blue 1 lake (cl 42090), red 27 (cl 45410), titanum dioxide (cl 77891)]. paraben free


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

}