wtorek, 9 września 2014

BRTC, Gold Caviar BB Cream


Przede wszystkim - osobiście od kremu BB wymagam by dobrze krył, jednocześnie będąc niewidocznym, miał wysoką ochronę przeciwsłoneczną i dobrze pielęgnował cerę. Wydaje się niemożliwe? BRTC ze złotym kawiorem ma to wszystko. 



W okresie letnim, gdy wszyscy rezygnują z ciężkich podkładów, 'bo to wszystko spływa', ja robię na przekór. Nawet gdy wszystko z siebie zrzucę, od gorąca i tak na twarzy robi mi się pizza i chcąc nie chcąc, trzeba to jakoś zakryć. Gęstym podkładem? Nie, leczniczym bebikiem. Od jakiegoś czasu kręciłam się wokół tonymoly i różnych wariantów skin79, ale te kremy mają to do siebie, że po kilku godzinach cera przestaje być świetlista,  robi się po prostu tłusta, a co najgorsze dla mnie, krycie też maleje. Zainteresowała mnie firma BRTC, której kosmetyki oprócz tego że są z wyższej półki cenowej, też oferowały więcej. Ale jak wszyscy dobre wiemy, obietnice często kończą się tylko na tym słowie. Po przeczytaniu właściwości kilku kremów od BRTC, wybór padł na niebieskie opakowanie ze złotym kawiorem, z silną ochroną przeciwsłoneczną - 50PA+++. Na lato wręcz idealny! Co prawda popularniejszy jest jego jaśminowy brat, ale nie przypadł mi do gustu właściwościami tak, jak ten. 
Pierwsza aplikacja i następne, była banalnie prosta. Krem ma gęstą.... kremową konsystencję i tak naprawdę najłatwiej i najszybciej aplikuje się go palcami. Próbowałam gąbką i pędzlem, ale najdokładniej to w tym wypadku najprościej. Ma jeden ocień który spokojnie mogę nazwać uniwersalnym, bo wypróbowywałam go na różnych odcieniach cery i na każdym wtapiał się w tło ;) Kryje rzeczywiście znakomicie, przy tłustych cerach po kilku godzinach najlepiej jest odsączyć bibułką sebum, natomiast na twarzy trzyma się cały dzień, bez poprawek. Osobiście przypudrowuję strefy twarzy które tego wymagają, ale nawet po użyciu pudru twarz nie jest do końca zmatowiona. Znajomym może wydawać się, że mam twarz z niewielkimi skazami, co tak naprawdę jest zasługą kremu, bo efekt przed i po jest bez porównania. W dodatku, stosując wysoce pielęgnujący kosmetyk można pozbyć się wyrzutów sumienia, gdy rano zapomniało użyć się kremu ;)



http://brtcstore.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

}