czwartek, 28 lipca 2016

Spersonalizowana paleta z cieniami/kolorówką - pomysł na prezent

 

Hej! Coraz więcej firm kosmetycznych oferuje nam możliwość samodzielnego komponowania palety do makijażu. To rozwiązanie daje wiele możliwości, więc dla mnie jest mega wygodne. Ponieważ nie jest to 'gotowiec', wkłady z cieniami lub innymi kosmetykami można na bieżąco wymieniać.

Gdzie kupić?

Chyba najbardziej popularny jest Freedom System w Inglocie i temu nie zaprzeczy nikt. Pamiętam jak dziś, moją paletkę z Iglota z 3 cieniami, którą miałam milion (może z 8 :P) lat temu. Paletka zawierała matowe cienie brązowy, beżowy i różowy i przydałaby mi się nawet dziś. Do Inglotowskich palet można wkładać wszystko - róże, cienie, szminki, pudry, błyszczyki. Same palety wkłady mają różne kształty i rozmiary ale to nie jest problem, bo Inglot oferuje paletę po prostu magnetyczną, bez przegródek. Super rozwiązanie, czyż nie?
 

Kolejną, również Polską firmą, która od niedawna proponuje komponowanie palet to Paese, ich wkłady to szminki, róże i niektóre cienie. W końcu zdecydowałam się na paletę od nich - cena pojedynczego blistra wynosi 12,5 a palety 35 zł, cena palety taka sama jak w Inglocie. Niestety nie znajdziemy tu palety bez przegródek - jedyne rozmiary to na 8 lub 3 cienie. Rozmiary wszystkich wkładów są takie same.


Puste palety bez przegródek oferuje też np. firma Nabla, lub Z Palette. Ich paletki mają większy wybór kolorów. 

Dlaczego to jest moim zdaniem idealny prezent?

Wkłady, czy też blistry do palety wybieramy sami. Możemy spersonalizować paletę tak, jakbyśmy chcieli. A jeśli komuś kolory nie przypadną do gustu, w każdej chwili może je zmienić, kolorki nie są przytwierdzone na stałe. Osobiście podoba mi się pomysł z magnetyczną paletą bez przegródek, bo można wkładać do niej cienie różnych firm. Ale ponieważ paleta jest dla kogoś, nie chciałam kombinować z firmami. Postawiłam na jedną, bo bardzo podobają mi się ciepłe kolory, które znalazłam. Miedzie i ciepłe brązy są teraz bardzo pożądane, wystarczy spojrzeć na paletę Kylie Jenner, która sprzedała się w minutę - KLIK. Chłodne barwy, niebieskości są teraz passé, więc idąc śladami mody, mam nadzieję, że prezent się sposoba :P


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

}