pi膮tek, 18 sierpnia 2017

Etude house, pink vital water - toner, emulsja, serum, krem 馃崙

Hej! Nie wiem czy wiecie, ale mam s艂abo艣膰 do zestaw贸w podr贸偶nych do twarzy. To najlepszy spos贸b na pr贸bowanie nowo艣ci niskim kosztem. :) A nie oszukujmy si臋 - kto by si臋 nie skusi艂 na ma艂e, urocze i nawil偶aj膮ce cude艅ka?


Zestawy Korea艅skich firm kosmetycznych najcz臋艣ciej kupuj臋 na eBay, gdzie wychodz膮 艣miesznie tanio. Zazwyczaj takie zestawy s膮 dodawane na stronie oficjalnego producenta jako gratis do zakup贸w, a na eBay Po prostu si臋 je opycha takim, jak ja :P Je艣li kupujecie na Etude House, na pewno wiecie 偶e co miesi膮c s膮 akcje promocyjne i dodawane s膮 r贸偶nego rodzaju gratisy. Zestaw pink water na pewno by艂 jednym z nich w kt贸rym艣 miesi膮cu. A jak si臋 u mnie sprawdza?


Kosmetyki s膮 艣miesznie ma艂e i ju偶 by艂y ze mn膮 w wielu miejscach, bo zajmuj膮 艣miesznie ma艂o miejsca. Przez czas, kiedy je testowa艂am, mog臋 stwierdzi膰 z ca艂膮 pewno艣ci膮, 偶e: 
1) nie nadaj膮 si臋 na upa艂y oraz 2) najlepiej sprawdzaj膮 si臋 aplikowane na noc. I tak, mo偶e mie膰 to zwi膮zek z tym, 偶e jestem posiadaczk膮 t艂ustej cery. :) Kosmetyki nak艂adane jeden po drugim nigdy nie zapcha艂y mi por贸w i 艂adnie nawil偶a艂y cer臋 oraz wyr贸wna艂y koloryt. Pr贸bowa艂am eksperymentowa膰: Nak艂ada膰 toner i lotion na dzie艅, a serum i krem na noc, ale ca艂y zestaw jednak najlepiej sprawdza si臋 aplikowany za jednym razem. Tak ju偶 s膮 skonstruowane te Korea艅skie kosmetyki - niewa偶ne ile krok贸w trzeba spe艂ni膰, nigdy mnie nie zapcha艂y. Jestem zadowolona z tego zestawu i ju偶 szykuj臋 si臋 na kolejny. :)


Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

}