艣roda, 27 listopada 2019

Botanic Skinfood, bogaty krem pod oczy cannabis guarana 馃憖



Ostatnio sie膰 drogerii Natura wypu艣ci艂a w艂asn膮 seri臋 naturalnych kosmetyk贸w, z kt贸rych do tej pory wypr贸bowa艂am 偶el do mycia twarzy i jestem z niego bardzo zadowolona. Przy okazji zakup贸w rozgl膮da艂am si臋 za tre艣ciwszym kremem na zim臋, bo m贸j ukochany Tarte Maracuja C-Brighter jest ju偶 na wyko艅czeniu. Czy Botanic Skinfood u偶ywa mi si臋 z przyjemno艣ci膮? 


Przede wszystkim warto zacz膮膰 od tego, 偶e ka偶dy ma swoje upodobania, je艣li chodzi o krem po oczy. Jedni wol膮 lekki i szybko wch艂aniaj膮cy si臋 偶el, a drudzy id膮 w kierunku konsystencji typu mas艂a La-le. Ja po przekroczeniu 25 roku 偶ycia sk艂aniam si臋 r贸wnie偶 ku bardziej tre艣ciwym konsystencjom i zwracam uwag臋, czy aby korektor pod oczy nie jest zbyt wysuszaj膮cy. Pomimo u偶ywania matuj膮cego kremu na ca艂膮 twarz, nie cierpi臋 mie膰 艣ci膮gni臋tej sk贸ry pod oczami. Do wypr贸bowania kremu Botanic Skinfood skusi艂 mnie magiczny napis na opakowaniu kt贸ry podzia艂a艂 na mnie jak magnes - "bogaty krem po oczy." W kartoniku du偶o za du偶ym co do zawarto艣ci, mie艣ci si臋 s艂oiczek z 30 ml kremu, kt贸rego nale偶y zu偶y膰 w ci膮gu 6 miesi臋cy od otwarcia. Sam krem jednak nie jest tak "bogaty", jak opisuje producent.


Owszem, ma 艂adny sk艂ad, ale na pewno nie nazwa艂abym go bogatym. W sk艂adzie po wodzie widzimy oleje i mas艂o shea, niestety w konsystencji przypomina przeci臋tny krem - nie za t艂usty, szybko wch艂aniaj膮cy si臋. Ostatnio zw艂aszcza ze wzgl臋du na por臋 roku od kremu pod oczy wymagam wi臋cej, dlatego na noc u偶ywam jeszcze ko艅c贸wki Tarte Maracuja C-Brighter kt贸ry ma konsystencj臋 od偶ywczego mas艂a, a na dzie艅 Botanic Skinfood kt贸ry dobrze wygl膮da pod korektorem. Nie chc臋 nak艂ada膰 grubszej warstwy na noc, gdy偶 kremu pod oczy nak艂adam niewiele - wol臋 bardziej tre艣ciwy krem w mniejszej ilo艣ci. Kremy w to miejsce polecam tak偶e wklepywa膰 delikatnie opuszkiem palca, nie rozci膮ga膰 sk贸ry pod okiem.
Botanic Skinfood po na艂o偶eniu przynosi ulg臋 艣ci膮gni臋tej cerze, c贸偶 zdziwi艂abym si臋, gdyby by艂o inaczej przy tej zawarto艣ci olej贸w, ale podobny efekt uzyskuj臋 kropl膮 z wit. C, gdy nie mam kremu pod r臋k膮. Co do dzia艂ania kt贸re mia艂oby zapobiega膰 powstawaniu zmarszczkom, nie wypowiem si臋. Dla mnie jest to taki przeci臋tniaczek kt贸ry r贸wnie dobrze m贸g艂by by膰 zamkni臋ty w tubce, bo konsystencja na to pozwala, uwa偶am jednak 偶e mo偶e si臋 spodoba膰 wielu osobom, je艣li nie lubi膮 bardzo tre艣ciwych krem贸w, czy mase艂 pod oczy.  


2 komentarze:

  1. Ja lubi臋 czyta膰 o r贸偶nych nowo艣ciach, 偶eby je p贸藕niej wypr贸bowa膰. Aktualnie od jakiego艣 czasu chwal臋 sobie kosmetyki do twarzy z aloesem, ale te z guaran膮 te偶 ch臋tnie wypr贸buj臋 :)

    OdpowiedzUsu艅

}