poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Holika Holika, petit Watery BB

Nawilżający krem BB chodził mi po głowie od dłuższego czasu i po prostu musiałam go kupić. Jestem nieco zawiedziona Essential - baardzo jasny, mleczny wręcz krem wchodził w zmarszczki i brudził wszystko, co napotkało moją twarz. Przy nim doceniłam ciemny i bardziej matowy Clearing. Niestety, petitek Watery jest chyba najgorszy z nich wszystkich...
Krycie - najsłabsze. Dla osób które mają cerę w porządku pewnie się nadaje, ale ja oczekuję mocniejszego krycia. Wtapia się w cerę i zakrywa nawet zaczerwienienia, ale cienie pod oczami zostawia w takim stanie, w jakim je zastał. Nie oczekuję cudów, ale krem zakrywa mało co ;)
Odcień - Średni, nie za ciemny, nie za jasny. Na mojej skórze też prezentuje się.. średnio
Konflikty z cerą - nie wiem czy ją nawilżył, ale tak samo jak essential wchodzi w zmarszczki. Nie mam nie wiadomo jakich załamań w skórze, ale wszystko baardzo umiejętnie podkreśla, przez co ciągle myślę o tym, jak wyglądam. Pomimo słabego stopnia krycia podkreśla zmarszczki, coś czego nie rozumiem.
Zapach - w porządku. Niezbyt intensywny, raczej przyjemny i delikatny.
Konsystencja - też na plus. Bardzo przyjemnie się go rozsmarowywuje, myślę że osoby z suchą skórą nie potrzebują nawet niczego 'pod', bo słyszałam nieraz, że bb niektórym podkreśla skórki. On nie podkreśla ;)
Ogólna ocena: Krem to dno i używałam go jakiś tydzień, ale jak wspomniałam - nie spodziewałam się cudów za tą cenę i po petitkach. Ostatnie dwa zawiodły, dałam szansę Watery, nie zachwycił. 

 


INCI: WATER,CYCLOPENTASILOXANE, TITANIUM DIOXIDE, DIPROPYLENE GLYCOL,GLYCERIN, TALC,PEG-10 DIMETHICONE,ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, DIMETHICONE, ZINC OXIDE, HEXYLDECYL MYRISTOYL METHYLAMINOPROPIONATE, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, ISOAMYL LAURATE, MAGNESIUM SULFATE, DIMETHICONE/VINYL DIMETHICONE CROSSPOLYMER, SILICA, VINYL DIMETHICONE/METHICONE SILSESQUIOXANE CROSSPOLYMER, C12-14 PARETH-3,PIPER METHYSTICUM LEAF/ROOT/STEM EXTRACT, IRON OXIDES(CI77492), PHENOXYETHANOL, ACRYLATES/DIMETHICONE COPOLYMER, JOJOBA ESTERS,IRON OXIDES(CI77491), METHICONE, PALMITIC ACID, ALUMINUM HYDROXIDE, ALUMINUM STEARATE,IRON OXIDES(CI77499),METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, TOCOPHERYL ACETATE, CAMELLIA SINENSIS LEAF EXTRACT, CHRYSANTHEMUM MORIFOLIUM FLOWER EXTRACT, NELUMBO NUCIFERA FLOWER EXTRACT, LAVANDULA ANGUSTIFOLIA (LAVENDER) FLOWER EXTRACT,LILIUM CANDIDUM FLOWER EXTRACT, ROSA HYBRID FLOWER EXTRACT,SYRINGA VULGARIS (LILAC) EXTRACT,FRAGRANCE,BUTYLPARABEN, SODIUM HYALURONATE, HYDROGENATED LECITHIN

2 komentarze:

  1. Szczerze powiem że chyba już nawet nie są produkowane, bo od jakiegoś roku nie widzę ich na stronie Holiki, ale bardzo popularne ;)

    OdpowiedzUsuń

}