poniedziałek, 5 sierpnia 2013

elf, Studio Eyebrow Kit - wosk i puder do brwi

W małym, czarnym, estetycznym pudełeczku zamknięte są: puder, wosk do brwi i pędzelek.  Jak już kiedyś pisałam, z brwiami radziłam sobie za pomocą matowego cienia, wosku od inglota i skośnego pędzelka. Postanowiłam odrzucić to w kąt i spróbować czegoś nowego no i wszystkiego w jednym. 

opis ze strony alledrogeria:

Zestaw pudru i wosku z pigmentem do stylizacji brwi. Dzięki nim ukształtujesz brwi w idealny łuk, wypełnisz i podkreślisz kolorem uzyskując naturalne a zarazem bardziej wyraziste i seksowne spojrzenie. 
W zestawie znajduje się dwustronny pędzelek z antybakteryjnego włosia typu Talkon. 
Końcówka pędzelka ścięta na skos służy do zaznaczenia i ukształtowania łuku. Druga strona służy do wypełniania łuku kolorem.

To jak mi się korzysta całościowo z kasetki to po prostu kwestia przyzwyczajenia.
Wybór padł na odcień medium, puder do brwi wydawał mi się jednak po odpakowaniu o wiele za jasny. Malowałam wtedy nim pierwszy raz mamę która ma jaską oprawę oczu i na jej blond brwiach wyglądał cudnie, karmelowo - naturalnie. Moje ciemne i rzadkie brwi wymagają przede wszystkim wypełnienia, ale patrząc na efekt już wiedziałam że u mnie też się sprawdzi. Na moich włoskach wygląda na nieco ciemniejszy, o wiele niż w opakowaniu. Co zaś się tyczy wosku - nie wyobrażałam sobie bez niego życia, a teraz wydaje się zbędny. A mnie osobiście nieco gorszy niż ten od Inglota. Elf'owski wosk jest tak jak puder o wiele ciemniejszy na brwiach i dość ciężko się rozprowadza. Jak na razie te dwie rzeczy nie chcą ze sobą współpracować, ale może jeszcze je pogodzę. Pędzelek jest OK, w pierwszych dniach krótkiego pędzelka nie trzymało mi się najwygodniej, ale jakoś poszło. Grubszej strony używam do zarysowania i wypełnienia grubszej części brwi, zaraz u nasady, a cieńszej do narysowania końcówki brwi. Z lusterka jeszcze nie udało mi się skorzystać, ale dla większości pewnie byłoby przydatne. Ogólnie ten produkt elfa oceniam na wielki plus i jestem pewna że zaprzyjaźnię się jeszcze z jakimś kosmetykiem od tej firmy. 


INCI: Paraffinium Liquidum (Mineral Oil) , Ricinus Comunis (Castor) Seed Oil , Talc , Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax , Ozokerite , Methylisothiazolinone , Caprylyl glycol. May Contain: Iron Oxides (CI 77491 CI 77492 CI 77499) , Titanium Dioxide (CI 77891). Brow Powder Ingredients: Talc , Mica , Caprylic/Caprictriglycerides , Hydrogenated Polyisobutene , Sodium Dehydroacetate May Contain: Iron Oxide(CI 77491 CI 77492 CI 77499).

puder: Ethylhexyl Palmitate, Hydrogenated Castor Oil, Synthetic Fluorphlogopite, Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax, Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Polyisobutene, Ceresin, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2, Microcrysalline Wax (Cera Microcristallina). May Contain: Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499), Manganese Violet (CI 77742). Brow Powder Ingredients: Talc, Mica, Hydrogenated Polyisobutene, Caprylic/Capric Triglyceride, Ethylhexyl Palmitate, Sodium Dehydroacetate. May Contain:Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

}