środa, 28 grudnia 2016

Lovely, Brows Gel Creator - koloryzujący żel do brwi

 

Czy maskara do brwi za parę groszy może być dobra? A jakże! Pierwszy żel od Lovely kupiłam w listopadzie 2015 roku, czyli wtedy, kiedy miał premierę. Opakowanie ukończyłam we wrześniu 2016, więc jak widzicie jest bardzo wydajny. Początkowo też moje zdanie o nim było całkowicie inne - teraz tak się do niego przyzwyczaiłam, że nie wyobrażam sobie ułożyć bez niego swoich brwi! :)

Żel do brwi dostępny w dwóch kolorach: dla blondynek-jaśniejszy oraz dla brunetek i szatynek-ciemniejszy. Idealnie dobrany aplikator wyczesuje i nadaje kolor. Żelowa konsystencja wypełnia nawet rzadkie brwi i utrwala ich kształt na wiele godzin.

 


 Żel jak widzicie jest dostępny w 2 odcieniach - ja mam drugie opakowanie jaśniejszego pomimo że jestem szatynką i mi to odpowiada. Wygląda na brwiach bardzo naturalnie, więc jeśli w Rossmannie natkniecie się na tester, radzę najpierw sprawdzić odcień. Myślę jednak, że kolejne wypróbowałabym ciemniejsze, zwłaszcza że zmieniłam nieco kolor włosów. Żel można stosować solo lub na pomalowane już brwi. Nadaje kolor, ale bardzo delikatny - farbuje włoski, a nie skórę. Nałożony sam podkreśla pojedyncze włoski i wyglądają bardzo naturalnie, mała szczoteczka jest dokładna, ale nie zrobimy nią Instagramowych brwi jak od linijki. Natomiast nałożony na pomalowane już brwi, np. cieniem, podkreśla ich strukturę. Niezależnie od tego, jaki makijaż na jaką okazję wybiorę, zawsze używam żelu. Na początku wydawał się nijaki - bo nie podkreśla brwi zbyt mocno, bo brwi nie są matowe, bo jest taki i taki... natomiast kosmetyk ma plusy, których nie da się nie zauważyć. 
Oprócz nadawania delikatnego kolorytu i podkreślania brwi przede wszystkim, maskara je utrwala. Podkreślone żelem brwi są utrwalone cały dzień. Wytrzymują dosłownie wszystko. Żel zwrócił moją uwagę na tanią markę Lovely i myślę, że w przyszłości skuszę się na kolejną nowość firmy, czyli trwałą kredkę do brwi. :)


 
 Aqua, Glycerin, Acrylates/Palmeth-25 Acrylate Copolymer, Mica, PVP, Phenoxyethanol, Sodium Dehydroacetate, Potassium Hydroxide, Potassium Sorbate, Allantoin, Ethylhexylglycerin, Bisabolol, Farnesol, Tocopherol, [+/-]: CI 77891, CI 77491, CI 77499, CI 75470.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

}