poniedziałek, 9 stycznia 2017

Zestaw pędzli z Rossmanna za 17 zł, pędzle z New Look za 10 zł :)

:

Hej,  cześć :) Nie mam chwilowo z czego dodać posta, więc piszę go na telefonie i sama jestem ciekawa,  jak mi to pójdzie :) Za wszelkie błędy w edycji i ewentualne literówki z góry przepraszam.
Ostatnimi czasy w Rossmannie wyprzedzają wszelkie zestawy które nie sprzedały się w okresie przerwy świątecznej, więc można trafić na naprawdę fajne promocje. Udało mi się np. trafić na pomarańczowy peeling i masło do ciała w zestawie za 5 zł. Ciekawszy natomiast jest zestaw pędzli w śmiesznej cenie i o tym będzie dziś - chciałam żeby ta informacja trafiła do jak największej liczby odbiorców, dlatego nie kończy się na Instagramie i Facebooku :)



W cenie ok 17 zł mamy 3 miękkie syntetyki w słodkiej wersji. Taki prezent dla kogos może być ryzykowny, ale ja osobiście uwielbiam takie różowe, słodkie i gadżeciarskie rzeczy. Różowe pędzle mają ciemno-złotą skuwkę i białe rączki i kotkami i pieskami. Brzmi kiczowato? Odrobinkę. Dołączone do nich jest białe etui z eko-skóry a całość jest zamknięta w kwiecistym kartoniku. W zestawie mamy pedzel do pudru, do podkładu i do cieni. Przyznam szczerze, że z całej trójki najbardziej lubię ten do pudru. Podkład syntetykiem nakłada się średnio wygodnie, rowienież do cieni wolałabym kulkowy, ale takie przeznaczenie pędzli sprawia, że zestaw jest uniwersalny.


Znacznie ciekawsze są pędzle z New Looka, które na promocji (10 zł za sztukę) sprzedają się jak świeże bułeczki. Kupiłam mamie kiedyś pędzel do pudru i wiem że jest wygodny, więc bez wahania zdecydowałam się na wielki pędzel kabuki oraz pędzel do konturowania. Właśnie nakładałam nim bronzer a nie chciałam by na zdjęciu był mokry, więc wybaczcie resztki kosmetyku na pędzlu. W rzeczywistości wygląda on bardziej estetycznie :P nie mniej,  pędzle są idealne - używam ich na co dzień,  tak jak pędzla do pudru no name z Rossmanna. 
Wielki kabuki w ostrym różowym kolorze robi wrażenie i świetnie omiata twarz pudrem, do tego cena - nawet nie warto się dłużej zastanawiać :) Polecam zaopatrzyć się w pędzle, ponieważ testowałam wiele różnych, zbyt miękkich by nałożyć produkt i zbyt twardych, a wszystkie tu przedstawione pędzle syntetyczne są akurat - akurat by dobrze nałożyć kosmetyk :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

}