niedziela, 17 stycznia 2016

Skin79, Intense Classic Balm - krem BB do cery tłustej i mieszanej - Klasyczny, standardowy, uniwersalny krem BB :)


Krem BB Classic Balm to kwintesencja kremów BB od skin79. Pamiętam, że z utęsknieniem oczekiwałam na przesyłkę, korzystając z różnorakich fluidów, które uprzykrzały mi życie. Jestem właścicielką grubej, mieszanej cery, a podkłady lubią mi wchodzić we wszystkie załamania, podkreślać suche skórki, jeśli takie mam i generalnie odznaczać się na twarzy. Moim faworytem jest i będzie zielony krem do cery tłustej od Skin 79, ale Classic Balm-owi nie można zarzucić braku funkcjonalności.



Konsystencja - jeśli kiedykolwiek miałyście na paluszkach krem BB, wiecie o co chodzi. Classic Balm ma bardzo gładką i gęstą konsystencję. Najlepiej nakłada mi się go palcami, a na ostatnim miejscu jest Beauty Blender. Mokrym pędzlem jeszcze jakoś da radę. Z ilością raczej nie należy przesadzać, bo będziemy wyglądać tylko gorzej. Krem jest docelowo dla posiadaczek cer tłustych i mieszanych, ale nie czarujmy się - kremy BB uwielbiają błysk. Po aplikacji matuje odpowiednie miejsca pudrem ryżowym i całość wygląda OK.


Kolor kremu BB jest... 'martwy.' Nieco szarawy, jak w przypadku złotego i różowego Skin79. Na skórze zmienia odcień i dla mnie to strzał w 9 (strzał w dziesiątkę ma u mnie zielony) Ale uniwersalność tego kremu moim zdaniem polega na tym, że możemy zmieszać go spokojnie z podkładem i efekt będzie super. Świetnym przykładem jest moja znajoma zawiedziona podkładem z MAC-a, który wchodził jej we wszystkie załamania twarzy, i koniec końców jedynym plusem dla niej był odcień. Podkład zmieszała z odrobiną Classic Balm-u i efekt było wiele lepszy.
Nie ma się co łudzić, że jest to lekko kryjący krem o równie lekkiej konsystencji. Classic Balm kryje i to porządnie! Oczywiście, jak to krem BB - po SPF i kolorze, w składzie ma także nieco składników odżywczych. 


Classic Balm kojarzy mi się trochę z nawilżającym żelem do mycia twarzy z Iwostinu - żel jest stworzony dla osób ze skórą tłustą, wysuszoną zabiegami, więc docelowo konsumentem może być każdy. Intense Classic Balm jest uniwersalny w podobny sposób - będzie dobry dla wszystkich typów cer, z przypudrowaniem lub bez, dla wszystkich odcieni, i idealnie nadaje się do mieszania z podkładami.
http://www.skin79-sklep.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

}