środa, 19 lutego 2014

Holika Holika, Petit Moisture BB

Wypróbowałam już wszystkie Petitki które wypróbować chciałam i jestem zadowolona. Fioletowy BB jest stworzony dla skóry suchej, a jego główne działanie to nawilżenie. Lubię te Petitki bo są tanie, dobrze kryją i choć mają wady, myślę że za taką cenę nie można spodziewać się cudów. Moisture pachnie tak, jak cała reszta, obyło się bez rewelacji. Kryje bardzo dobrze, tak jak Watery wchodzi w zmarszczki, lecz nie tak bardzo, jak Essential który tworzy na twarzy popękaną maskę. Zalecam stosowanie jednej warstwy BB, przy dwóch krem wygląda bardzo sztucznie i... pudrowo. Ma typową, gęstą i przyjemną konsystencję. Odcień podobny do Clearing, czyli ciemny. Na pewno nie wpada w szarości, to również nie czyni go typowym BB. Na niżej załączonym obrazku widać że żółtawy odcień nie jest jakoś specjalnie dopasowany do mojej cery, ale wtapia się i nie wygląda sztucznie. Z dwojga złego wole żółte, niż różowe tony. Żałuję trochę że wyrzuciłam resztę opakowań, bo na swatchach pokazałabym wam, jaki jest przy innych Petitkach, a zwłaszcza przy bladym Essential, który z resztą nadal uważam za najgorszy. Nie mam zamiaru próbowania Shimmering który ma za zadanie rozświetlać, bo raczej mi to niepotrzebne. Mimo wszystko Shimmering posiada najwyższy filtr bo 45, więc może skuszę się w lato... Moisture ma filtr 30. Po kilku godzinach zaczyna się strasznie świecić, ale da się przeżyć. Nie jest moim faworytem, ale nie jest też najgorszy. O ironio, za 15 zł za krem sprzedawca jak zwykle dorzucił mi jeszcze próbki, które są warte więcej niż sam BB... Prawie pod każdym względem. 



INCI: Water, Cyclopentasiloxane, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Titanium Dioxide, Methicone, Dimethicone, Butylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, Butyelene Glycol, Dipropylene Glycol, Cyclomethicone, Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, PEG-10 Dimethicone, Caprylic/Capric Triglyceride, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Tribehenin, Iron Oxides(CI 77492) & Mica & Methicone, Polymethyl Methacrylate, Disteardimonium hectorite, Triethyl Citrate, Hydrogenated Castor Oil Isostearate, Sodium Chloride, Iron Oxides(CI 77491) & Mica & Methicone, Iron Oxides(CI 77499) & Mica & Methicone, Sorbitan Sesquioleate, Phonoxyethanol, Glyceryl Behenate, Methylparaben, Polyglyceryl-6 Octastearate, Propylparaben, Fragrance, Xanthan Gum, Sodium Hyaluronate


2 komentarze:

  1. Nie znam tych kosmetyków, ale jak je gdzieś spotkam to chętnie naprawię ten błąd...:-)

    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Najłatwiej spotkać je w Internecie ;) Niestety Holika nie ma sklepu w PL :P

    OdpowiedzUsuń

}