środa, 19 lutego 2014

Włosowa pielęgnacja na najbliższe dni

Włosowa pielęgnacja w najbliższym czasie obejdzie się bez szaleństw. Nie mam nawet żadnej maski do włosów, próbowałam ostatnio Elseve i Gliss Kur i jestem skłonna ku tej pierwszej. 




Reszta jak leci:

1. Szampon Shauma, używam na przemian fito-kofeinę i 7 ziół. Jakoś całkowicie przypadkowo ten szampon stał się moim ulubionym. Wiem że dużo dziewczyn chce zapuszczać włosy i narzeka na to, że rosną za wolno. U mnie jest całkowicie na odwrót - rosną szybko, za szybko, bo niekoniecznie chcę mieć po miesiącu ogromne odrosty. Mam wrażenie, że po szamponie z fito-kofeiną rosną jeszcze szybciej. Bardzo lubię myć w nim pędzle i szczotki. :)

2. Odżywka Pure Coconut - jak sama nazwa wskazuje, z kokosem. Nie wykazuje jakichś niebywałych właściwości, w działaniu nie widzę różnicy między nią a odżywką z aldi... ale miło pachnie kokosem.


3. Eliksir ziołowy - Ten to się nie chce skończyć... pompka zepsuła się dawno temu i używam go jako wcierki. Czasem gdy zachce mi się maski bądź oleju, też dodaję kilka kropel eliksiru.


4. Odżywka z makiem i bawełną - używam jej cały czas, ostatnio kupiłam z miętą i wrzosem, ale znów wróciłam do tej. Pachnie obłędnie. Poza tym, muszę czymś 'zabezpieczać' włosy i nieco obciążyć.


5. Spray - Czasem używam na końcówki, bo za dużo sprayu Andrelona = posklejane włosy. Bardzo dobrze działa z warkoczykami - tzn moja czupryna sama w sobie jest wielka i gęsta, czasami gdy mam za dużo wolnego czasu, zaplatam na noc warkoczyki. Efekt spotęgowany... Taki warkocz spryskuję sprayem i rozwijam rano, wtedy włosy są niesamowicie gładkie.


6. Niewidoczny tutaj jedwab biosilk - Tak nielubiany przez blogerki, bo ma przecież alkohol... samo zło. Stosuję co drugie mycie na mokre końcówki i jest Ok.


Oprócz tego czasem zrobię jakąś płukankę... Jakiś czas temu zrezygnowałam z olejowania włosów. Wygląda na to, że jest im to obojętne. Często też farbuję najtańszymi, śmieciowymi farbami. Mimo to nie wyglądają źle - znalazłam odpowiednią dla siebie pielęgnację i życzę tego każdemu ;)



1 komentarz:

  1. Dzień dobry.
    Zapraszam do kontaktu na: kontakt@blog-media.pl
    Chciałabym przedstawić informacje na temat możliwości współpracy reklamowej
    Pozdrawiam serdecznie
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń

}