środa, 19 lutego 2014

Porównanie szczotek Tangle Teezer, D-Meli-Melo

Szczotkę Tangle Teezer mam ponad pół roku, D-Meli-Melo ponad 3 miesiące, sądzę więc że mogę z czystym sumieniem wypowiedzieć się na ich temat. Mam bardzo długie, falowane, wysokoporowate włosy. Jeszcze pół roku temu czesałam je co 2 dni, przed samym myciem, bo rozczesanie jednego wielkiego kołtuna było prawdziwą udręką. Zdarzało się nawet, że nie 'doczesałam' włosów do końca, bo było to niemożliwe, albo wiązało się z bólem. Mały, niepozorny kawałek dającego po oczach plastiku zmienił to całkowicie - Teraz czeszę włosy przed myciem i tuż po, czesanie 'na sucho' przy kręconych włosach nadal nie wchodzi w grę ;) Wydaje się, że szczotka nie ma większego znaczenia, a jednak. Czesanie nie jest może do końca bezbolesne, ale tak czy inaczej bez porównania. Jest o wiele szybsze, łatwiejsze, wszystko dzieje się sprawniej. Wersja szczotki od TT którą mam pewnie leży w ręce i dzięki kolorom łatwo ją znaleźć. Ponieważ obydwie szczotki są całkowicie z plastiku, bardzo łatwo też o nie dbać - myję je mniej więcej co tydzień pod bieżącą wodą szamponem i szczoteczką do zębów ;) D-Meli-Melo skusiła mnie swoim opływowym kształtem i... rączką. Nie sądziłam, że tak dziwnie będzie posiadać po TT szczotkę z rączką. Mimo wszystko, wolę wersję bez. Trzymając szczotkę bezpośrednio w dłoni, a nie tylko jej rączkę, można ją bardziej poczuć i czesać delikatniej. D-Meli-Melo jednak nie rozczesuje włosów tak bezboleśnie, jak TT. Również wydaje swoje dźwięki przy czesaniu jak TT, ale nie tak głośne ;) D-MM jest niewiele tańsza, bo ok. 10 PLN mniej niż TT bez nakładki. Swoją drogą, jeżeli ktoś myśli jaką wersję TT zakupić, polecam z nakładką - ząbki w mojej szczotce są powyginane we wszystkie strony świata. Mimo że nie zmienia to w niej niczego, oprócz estetycznego wyglądu. Nakładkę polecam zwłaszcza tym, którzy szczotki noszą zawsze przy sobie, np. w torebce. TT na moich długich włosach sprawuje się świetnie, D-Meli-Melo już gorzej - myślę że ta szczotka będzie idealna dla osób z krótszymi włosami. D-MM dałam jakiś czas temu bratu który ma włosy za ucho i twierdzi, że jest to najlepsza szczotka, jaką do tej pory miał. 


Rozczesywanie włosów
TT radzi sobie lepiej z moimi trudnymi włosami, D-MM równie dobrze sprawdza się na krótkich włosach
Tangle Teezer 
D-Meli-Melo 

Design
TT ma bogatą paletę szczotek o różnych kształtach i zastosowaniu. D-MM to jedna z kategorii ujęta jako szczotki do rozczesywania, firmy Sibel, która ma również w ofercie wiele szczotek, grzebieni itp. 
Tangle Teezer 
D-Meli-Melo 

Cena
Tangle Teezer 
D-Meli-Melo 



http://www.sibelonline.com/

1 komentarz:

}