sobota, 5 kwietnia 2014

Ginvera, Marvel Gel (Zero Blackhead Gel)

Żel Singapurskiej marki Ginvera jest dosyć ciekawym produktem, którego powinno używać się na sucho, już na oczyszczoną twarz. Można więc potraktować go jako dodatkowe wspomaganie w walce z pryszczami, lub jak w nazwie - z wągrami. Mnie osobiście dziwnie było używać żelu, który w ogóle się nie pieni. Uwielbiam dużo piany, ale cóż - nie jest to kosmetyk do demakijażu, lecz czysto pielęgnacyjny. Mimo że wydaje się ciekawy, nie jest też jedyny w swoim rodzaju - używałam wcześniej Aroma Soft Peeling Gel od Lioele, którego używało się w podobny sposób, z tą różnicą że zostawiało przez chwilę na twarzy. Co jest ciekawe w żelu z zieloną herbatą, to podejście producenta - na stronie Ginvera pisze, że nieestetyczne grudki w jakie zamienia się żel podczas mycia to nasz własny naskórek! Podobno wiele osób dało się na to nabrać i uwydatniali niesamowite właściwości żelu. Używam go rano i wieczorem i mogę powiedzieć na razie, że skóra jest po nim przyjemnie gładka, natomiast nie zauważyłam cudów. Poradził sobie natomiast z dziwnym wypryskiem na moim policzku, który pojawił się kilka dni przed tym, zanim zaczęłam stosować żel. Nie był to pryszcz, ale bolące wybrzuszenie, z którym nie wiedziałam co począć. Po pierwszym zastosowaniu nieco zmalało, później zaczęło się wysuszać. Mam nadzieję, że nie będę mieć też żadnej blizny. Wągrów nie mam na twarzy zbyt wiele, ale nie oceniam jego działania pod tym kątem, gdyż nie skończyłam jeszcze tubki. Jeżeli coś zdziała, na pewno o tym wspomnę. Nie nazwałabym go cudeńkiem przy reszcie kosmetyków tej firmy, ale również jest bardzo dobry.

 

INCI: Deionized Water, Cyclomethicone, Dimethicone, Carbomer, Green Tea (Carmellia Sinensis) Leaf Extract, Ginseng (Panax Ginseng) Extract, Lycium Barbarum Fruit Extract, Angelica Archangelica Extract, Oldenlandia Diffusa Extract, Vaccinum Myrtillus (Bilberry) Extract, Saccharum Officinarum (Sugar Cane) Extract, Acer Saccharum (Sugar Maple)Extract, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Fruit Extract, Citrus Medica Limonum (Lemon) Extract, Pomelo (Citrus Grandis) Extract, Royal Jelly Powder, Natto Gum.

http://www.ginvera.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

}