niedziela, 8 marca 2015

Etude House, Fresh Cherry Tint, odcień PK002 Cherry Hot Pink - Mleczny róż na ustach :)

Lubię szminki, ale zdecydowanie częściej używam tintów. Zwłaszcza tak świetnych, jak Fresh Cherry Tint!


Tint jest specyficznym kosmetykiem i do tego bardzo popularnym w Korei. Jest to swego rodzaju farbka do ust, która ma za zadanie je pokolorować. Brzmi banalnie? Szminka tylko pokrywa usta, a tint się wchłania, dzięki czemu nie ściera się tak jak inne kosmetyki do ust. Uwielbiam go za to, że mogę nosić cały dzień, poprawić raz i nie przejmować się, że usta odbiły mi się na szklance, lub cały kolor zblakł. 


Kolor możemy kontrolować, jeżeli chcemy delikatnego odcienia, wystarczy jedna warstwa, ja zazwyczaj nakładam trzy, przy czym po kilku chwilach od wchłonięcia kolor staje się bardziej intensywny. Odcień Cherry Hot Pink to piękny, intensywny, bądź delikatny w zależności od ilości warstw - odcień. Cały czas używałam czerwonego koloru, który jest zdecydowanie bardziej intensywny. Używałam go zarówno na usta jak i policzki, gdzie też długo się utrzymywał. Postanowiłam teraz spróbować innego odcienia i wyszedł z tego róż :) Też mi pasuje, a czasami mieszam go z czerwonym. Mamy podstawowe odcienie tintów do wyboru + kiedyś dostępne były także dwa limitowane odcienie - fioletowy i pomarańczowy, które może jeszcze kiedyś Etude wprowadzi. Domyślam się, że mieszanie tintów z tymi skrajnymi kolorami byłoby niezłą zabawą :)


Konsystencja tintu jest kremowa, w porównaniu do innych koreańskich, przezroczystych farbek, jest bardziej mleczna. Dobrze nawilża usta, dzięki czemu jakakolwiek pomadka jest już zbędna.  Przy tym baaardzo słodko i przyjemnie pachnie wiśniami :) Jeśli zależy mi bardzo na trwałości, pokrywam usta kilkoma warstwami tintu, czekam aż nieco wchłonie i maluję szminką. Efekt murowany! Na wschodnim rynku jest mnóstwo innych, ciekawych farbek do ust, ale nie wiem czy prędko będę chciała je wyprobować, bo ta jest dla mnie idealna :D


INCI: WATER, SQUALANE, GLYCERIN, BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA) BUTTER, HYDROXYETHYL ACRYLATE/SODIUM ACRYLOYLDIMETHYL TAURATE COPOLYMER, POLYSORBATE 60, GLYCERYL CAPRYLATE, RED 27 (CI 45410), MALPIGHIA EMARGINATA (ACEROLA) FRUIT EXTRACT, BENZOPHENONE-5, DEHYDROACETIC ACID, DISODIUM EDTA, FRAGRANCE, BUTYLENE GLYCOL, PROPYLENE GLYCOL, RUBUS IDAEUS (RASPBERRY) FRUIT EXTRACT, VACCINIUM ANGUSTIFOLIUM (BLUEBERRY) FRUIT EXTRACT

http://www.etudehouse.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

}