poniedziałek, 2 marca 2015

Green Pharmacy, przeciwzmarszczkowy krem odżywczy Róża


Sama nie wiem, co podkusiło mnie do wypróbowania tego akurat kremu, ale trzeba przyznać, że niska cena bardzo zachęca ;) Moja tłusta cera tak czy inaczej lubi mieć na noc coś treściwego, dlatego najczęściej wybieram odżywcze kremy przeciwzmarszczkowe. Miało być coś z Ziaji, ale trzeba też próbować nowych rzeczy ;) 



Krem zamknięty jest w ciemnym, plastikowym ( na szczęście nie szklanym! ) słoiczku. Konsystencja jest gładka, ale bardzo gęsta. Wydawałoby się, że na skórze pozostawi tłusty, treściwy film, ale wchłania się bardzo szybko. Krem najbardziej lubię używać na noc i po bawełnianych maseczkach. Pachnie delikatnie, niezbyt drażniąco, Twarz po użyciu kremu jest bardzo gładka i nawilżona. Nie zauważyłam działania przeciwzmarszczkowego, ale jeśli nawet miałoby takie nastąpić, musiałabym zużyć kilka opakowań kremu ;) Nie działa cudów i nie wiem jak może sprawdzić się u pań ze starszą niż moja cerą, ale mnie na pewno wystarcza. Cena też zachęca do wypróbowania. 

INCI: Aqua, Ethylhexyl Stearate, Sorbitol, Paraffinum Liquidum, Petrolatum, Cetearyl Alcohol, C12-15 Alkyl Benzoate, Ceteareth-20, Rosa Moschata Seed Oil, Dimethicone, Panthenol, Parfum, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Triethanolamine, DMDM Hydantoin, Iodopropynyl Butylcarbamate, Tetrasodium EDTA, Citronellol, Geraniol.

4 komentarze:

  1. Szkoda tylko, że nie spełnia swojej głównej roli. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wątpię, żeby jakikolwiek krem spełnił tą akurat obietnicę :)

      Usuń
  2. Dla mnie rewelacja. A zmarszczek nie usunie żaden krem.

    OdpowiedzUsuń

}