czwartek, 24 września 2015

Holika holika Aloe 99% Soothing Gel - Żel z wysoką zawartością aloesu


Aloes ma wiele dobroczynnych właściwości, a jeśli nie macie cierpliwości tak jak ja, żeby czekać aż wyrośnie nam dorodny krzaczek aloesu i zrobić z niego żel - można skorzystać z szerokiej gamy Koreańskich produktów.
Bohaterem dzisiejszego wpisu jest żel firmy Holika Holika - o niespotykanej zawartości aloesu. O różnych żelach już pisałam [KLIK] ale żaden nie miał w składzie aż 99% tej nawilżającej roślinki. 
Holika podoba mi się, bo ma śliczne opakowanie w kształcie liścia aloesu, a przy tym żel się aplikuje higienicznie, nie trzeba się babrać w pudełeczku. Jak już wspomniałam w poprzednim poście, pachnie ślicznie, świeżo i aloesowo! Przy tym wyczuwam woń ogórka, którego ekstrakt też znajduje się w składzie. 



Żel oczywiście trzymam w lodówce, więc działa chłodząco i kojąco. Najczęściej stosuję go po umyciu jako odżywkę na skalp, oraz nawilżająco na twarz często przed nałożeniem makijażu - na dobrze nawilżonej skórze mejkap utrzymuje się dłużej. Żel ma przezroczysty kolor (Czyli go nie ma? :P) i szybko się wchłania. Dla osób z suchą skórą polecam stosować pod krem. Żel aloesowy zawsze będzie jednym z moich ulubionych kosmetyków i z chęcią będę testować nowe, ale żel od Holiki stał się jednym z moich ulubionych.



INCI: Aloe Barbadensis Leaf Juice, Nelumbium Speciosum Flower Extract, Centella Asiatica Extract, Bambusa Vulgaris Extract, Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract, Zea Mays (Corn) Leaf Extract, Brassica Oleracea Capitata (Cabbage) Leaf Extract, Citrullus Lanatus (Watermelon) Fruit Extract, PEG-60 Hydrogenated Castor Oil, Sodium Polyacrylate, Carbomer, Triethanolamine, Fragrance, Phenoxyethanol

http://www.holikaholika.co.kr/

5 komentarzy:

  1. Ciekawy produkt. Opakowanie faktycznie swietne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nie ma się co dziwić, mnie to również dotknęło :P

      Usuń
  3. Też musze go sobie sprawic, zastanawiam się tylko ile ml masz? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To opakowanie ma 250 ml, słyszałam że są mniejsze, ale się z nimi nie spotkałam

      Usuń

}