czwartek, 22 października 2015

Biedronkowe promocje na kosmetyki - co warto kupić

Cześć! Obecnie Biedronka ma fajną akcję na kosmetyki - jeśli jeszcze nie widziałyście gazetki, klik TUTAJ ! W promocji są maseczki, perfumy, płyny micelarne, płatki kosmetyczne, szampony i odżywki, kremy balsamy... dosłownie wszystko. Ja w najbliższym terenie mam 3 Biedronki, które zawsze różnią się kosmetycznym asortymentem (dla którego tam chodzę) i cieszę się, że teraz kosmetyki w fajnych cenach można dostać wszędzie. Nie zrobiłam jakichś wielkich zakupów, dokupiłam jedynie micela z Garniera - ostatnio w Super Pharmie w promocji dostałam go za 15, w Biedronce za 11 - zawsze coś. Myślę, że warto też sięgnąć po zestaw 2 x płatki kosmetyczne + patyczki. To rzeczy, które zawsze się skończą. :) Jeśli ktoś lubi micele z BeBeauty, też są w promocji, za piątaka. Reszta też kusi cenami ale nie jest mi do szczęścia potrzebna. Ja osobiście na akcjach -40 w Rossmanie, lub choćby takich Biedronkowych lubię robić małe zapasy. Promocja trwa do wyczerpania zapasów, więc przy okazji zakupów można się zaopatrzyć. :)

http://www.biedronka.pl/pl/press,id,354,title,Kompleksowa-pielegnacja


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

}