sobota, 19 marca 2016

Mój HIT - Biocura, tonik do twarzy bez alkoholu

 

Hej! Pisząc ten post, zorientowałam się że o toniku firmy Bicura już kiedyś pisałam. Ale, jako że tonik jest świetny, pozwolę sobie jeszcze raz o nim przypomnieć. Producent zdążył też w przeciągu 2 lat od ostatniego posta o tym toniku zmienić nieznacznie opakowanie, ale skład pozostał ten sam.


Za co bardzo lubię ten tonik? Za wzajemne relacje skład i jakość - cena. Tonik a także inne produkty do pielęgnacji Biocury są dostępne w każdym Aldi za śmieszną kwotę 6 zł. Nie dość, że wspaniale działa, zbiera kurz i zanieczyszczenia z twarzy a także ją doczyszcza, jest też łatwo dostępny i wydajny. Oprócz tradycyjnego stosowania, ostatnio zrobiłam mieszankę woda mineralna - tonik Biocura o delikatnym składzie - toner Shiseido i spryskuję twarz, kiedy np. nakładam maskę glinkową, która wymaga zmieszania z wodą.


Stosowałam wiele toników, droższych, tańszych, ale do tego zawsze lubię powracać. Tonik lekko się pieni pod tym względem nic się nie zmieniło, ale nie przeszkadza mi to. Jeśli spojrzeć na skład, widać że zawiera dużo składników łagodzących. Mam tłustą, grubą skórę, która nie jest ani trochę delikatna, ale produkt taki jak ten dzięki uspokajającym składnikom jest bardzo uniwersalny.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

}