środa, 19 września 2012

Dove hair therapy, odżywka w sprayu

Dove Hair therapy, Intensive Repair to odżywka bez spłukiwania, w sprayu. W zamierzeniu ma odbudować strukturę włosa, stosowałam ją ze spłukiwaną odżywką z tej samej serii i nie zauważyłam większej poprawy. Jednak szczerze powiedziawszy, nie o to mi chodziło i takich efektów nawet się nie spodziewałam. Już na pierwszych miejscach w odżywce stoją silikony, miał więc być to ratunek dla moich niesfornych włosów. Rzeczywiście, dwufazowa odżywka która może być stosowana zarówno za suche jak i mokre włosy sprawdziła się pod tym względem, choć użyta na mokre dawała lepsze efekty. Stosowałam ją tylko od czasu do czasu, przy częstym używaniu włosy były nieco 'ociężałe'. Dove z tej serii odżywek posiada jeszcze dwie inne, - nadającą blask i chroniącą kolor.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

}