niedziela, 23 września 2012

Ziaja, szampon intensywnie wygładzający, odżywka intensywnie wygładzająca - do włosów niesfornych

delikatny, perłowy szampon do włosów niesfornych - szorstkich, suchych, matowych o skoncentrowanym działaniu wygładzającym powierzchnię włosów.
działanie:
*wyraźnie wygładza włosy na całej długości,
*zapobiega ich splątywaniu i ułatwia rozczesywanie,
*zapewnia włosom długotrwałą miękkość i połysk.

Mój największy problem z tymże szamponem od Ziaji to fakt, że za każdym razem narzekam na niego i za każdym razem gdy skończy mi się butelka, kupuje następną. Być może to przez promocję, gdzie to odżywka jest gratis.
 Tak,zależy mi tylko na odżywce, szampon jest tylko dodatkiem.
Na rynku najwięcej jest odżywek spłukiwanych i w sprayu, ta natomiast jest bez spłukiwania. Jeśli ktoś boi się, że obciąży włosy, może ją spłukac po kilku minutach, efekt będzie taki sam.
To, co mnie najbardziej skusiło za pierwszym razem do kupna tej pary to dopiska 'do włosów niesfornych' i wydawało mi się, że będzie idealna. Nie jest, ale to nie tak że polegam na nich jeśli chodzi o puszenie się włosów. Sam szampon jest bez silikonów. Jego konsystencja jest w porządku, ale żeby dobrze się spienił i umył moje włosy, muszę czynność powtarzać aż 3 razy. Następnie jest jakaś spłukiwana odżywka i dopiero mała odżywka od Ziaji, która trochę moje włosy 'ogarnia'. Nie robi z nimi nie wiadomo czego, ale w sytuacjach gdy jej nie miałam i byłam zdana tylko na 'jakąś odżywkę' i pakowanie we włosy silikonów, było źle. Teraz staram się używać jej tylko na końcówki, ale od czasu do czasu zdarza mi się poskromic nią całe włosy. Jest to produkt bez którego tak czy inaczej nie mogę się obejść, mimo że zawiera silikon. Nie jestem wybornym znawcą każdej nazwy na etykiecie i nie przeszkadza mi to dopóty, dopóki pomaga.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

}