poniedziałek, 24 września 2012

Golden Rose Paris - lakiery do paznokci

Ostatnio zauważyłam, zaglądając na półkę z z lakierami, że z firmy Golden Rose mam kilka, a z reguły nie zwracam uwagi na firmę, ale kolor <tak, wiem ;p> Zdziwiło mnie też, że lakiery te są w odcieniach ciepłych, a wolę chłodne barwy. Przejdźmy do konkretów - odcień 81, czyli ciemna czerwień jest przeze mnie użytkowany bardzo rzadko. Nie przepadam, ale jako lakier się sprawdza. Następny był odcień 203, czyli niesamowicie żywy róż. Jak do tej pory jest to mój ulubiony lakier, jeśli chodzi o całą trójkę. 242 to według mnie najładniejszy, koralowy kolor, jednak jeśli chodzi o sam lakier - porażka. Nie wiem, w czym tkwi wina, ponieważ pozostałe dwa sprawują się dobrze, ten odcień na paznokciu się rozlewa i po zaschnięciu wygląda nieestetycznie. Nie jest to bynajmniej tylko moje zdanie, bo miała już z nim do czynienia doświadczona osoba, która stwierdziła że już z niego nie skorzysta. Rzeczywiście szkoda, bo sam kolor jest świetny. Pozostałe dwa oceniłabym jako przeciętne lakiery, utrzymujące się kilka dni, których (mnie) na pomalowanie  wystarcza tylko jedna warstwa.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

}