niedziela, 23 września 2012

Eldena mleczko do ciała, Eldena balsam do ciała

Eldena - mleczko do ciała  to kremowy, bardzo wydajny balsam do pielęgnacji skóry suchej. Zawiera witaminę E oraz olejek migdałowy, chroniący skórę przed utratą nawilżenia. Balsam nawilża i jednocześnie ujędrnia skórę, szybko się wchłania i nie pozostawia na skórze "tłustego filmu".

Eldena mleczko do ciała to niedrogi, wydajny i wielofunkcyjny produkt. Przede wszystkim, ma dość tłustą formułę, polecałabym go więc do skóry bardzo suchej. To, że nie pozostawia tłustego filmu to bzdura, wchłania tez się niezbyt szybko, jednak skóra po nim jest dobrze natłuszczona, nie tracąc w ten sposób wody. To, co mnie przekonało do użytkowania produktu, to olejek migdałowy i witamina E w składzie. Sama mam go przypadkiem, jest to produkt niemiecki, który można dostać w niemieckich marketach.
Napisałam, że jest to produkt wielofunkcyjny, bo sama z powodzeniem używam go w zastępstwie mleczka do demakijażu, oczywiście używając po nim żelu.

Eldena - Balsam do ciała ,który chroni skórę przed wysuszeniem oraz zapewnia długotrwałe nawilżenie. Dobrze się rozprowadza i łatwo wchłania
 Postanowiłam wypróbować również balsam do ciała od Eldeny, mając nadzieję na mniej tłustawą konsystencję. Nie zawiodłam się. Jest to produkt delikatny, dobrze nawilża. Nie jest jakimś specjalnie dobrym balsamem, jednak sprawdza się na normalnej skórze bez wymagań.
Opakowanie obydwóch produktów : 500 ml




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

}