piątek, 3 czerwca 2016

Zestaw U.R.O.K. InspiredBy - najbardziej intrygujący box w życiu ;D


Jak w tytule - najtańszy, ale za to jaki obfity! Kiedy pisałam koleżance, że jest dostępny za 18, jeszcze się wahałyśmy. Ale 8 zł za tyle kosmetyków... brzmi dobrze.



1. Henna do brwi Bodetko - sugerowana cena 39 zł
Jestem pozytywnie zaskoczona tym produktem i być może znajdę dla niego osobnego posta. Już widziałam że na olx, szafie itp. ludzie wyprzedają tę hennę po 30 zł. Serio... Nie dajcie się nabrać ;p Myślałam, że produkt to henna tylko z nazwy, ale... Jestem właśnie po aplikacji i po wielkim szoku, że ten aplikator się sprawdza.



2. Dezodorant do stóp Shefoot, wartość - 18,80
Miałam już peeling do stóp tej firmy i był dobry. Myślę, że taki dezodorant na lato będzie bardzo przydatny.


3. Puder na objętość Indola - cena sugerowana: 44 zł
Bardzo ciekawy produkt, ale oddaję koleżance,bo mnie się nie przyda.


4. Luksusowa szminka Luxe, Avon - wartość 36 zł
no i znowu wow! Nie spodziewałam się, że na żywo opakowanie jest tak piękne i że trafi się czerwień. Mam całe mnóstwo szminek, także będzie idealna jako spontaniczny prezent, lub do rozdania... kto wie?



5. Żel pod prysznic słodki krem z piwonią, Dove - cena 13 zł
Każdy zna tę firmę i myślę, że produkt na pewno się nie zmarnuje :)

Podsumowując: Czy za tą cenę można być niezadowolonym? :D A tak serio - produkty w boxie są bardzo dobre, mimo że nie pierwszej potrzeby, ale na pewno się nie zmarnują. Do boxa dołączony jest także planner i rabat -15% na hasło 'urok' w sklepie wondermarket.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

}