niedziela, 28 października 2012

1000 wejść + Włosowe plany na listopad

Licznik na blogu dobił do 1000, dziękuję! W porównaniu do wielu blogów to niewielka liczba, ale dla mnie duży krok.
 

Gdy już jestem przy luźnym temacie, a nie recenzji, chciałabym zanotować swoje plany względem włosów (i nie tylko) na najbliższy miesiąc i porównać później z tym, co udało mi się zrobić.
Mycie - szampon Radical lub Seboradin, co dwa dni
Odżywka - Kyrell, co 2 dni, gdy mam czas - OMO
mgiełka ze skrzypem i woda brzozowa - co dzień i co 2 dni
Maska z olejem, żółtkiem i cytryną - raz w tygodniu
Nafta z olejem rycynowym i dodatkami - raz w tygodniu 
Dowolna gotowa maska - 2 razy w tygodniu 
Skrzyp w tabletkach - wystarczy jeszcze na tydzień
Pokrzywa - Picie przez 20 dni
+ całkowite nieużywanie suszarki i prostownicy
I olej rycynowy na rzęsy codziennie na noc - mam niemały problem, by o tym pamiętać ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

}