niedziela, 28 października 2012

L'Biotica Biovax - Intensywnie Regenerująca Maseczka do włosów słabych ze skłonnością do wypadania

Posiadałam tylko maseczkę w saszetce, a wiem że dostępne są większe opakowania. Do wypróbowania zachęciła mnie promocja i skład maseczki. Sok z aloesu, henna, olejek ze słodkich migdałów, ekstrakt z miodu - czegóż chcieć więcej?
W dodatku zalecany czas trzymania na włosach to 20 minut, czyli akurat, - jestem pewna, że składniki zdążą dotrzeć do włosa. Saszetka ma 20 ml, czyli w sam raz by nałożyć odpowiednią ilość na skalp i włosy, nic nie zostaje i niczego nie brakuje. Po nałożeniu gęstej maseczki włosy są niesamowicie lśniące, wydobywa się z nich głębszy kolor, wydają się zdrowsze i grubsze. W dodatku, przez całe 20 minut cała maska nie wniknęła we włosa, a zwykle spijają wszystkie oleje i odzywki w bardzo krótkim czasie.
Po spłukaniu jednak nie zauważyłam większej różnicy - włosy nie lśniły bardziej, nie puszyły się i nie wypadały mniej. Jednak jest coś na co muszę zwrócić uwagę - włosy bardzo długo utrzymywały się świeże. Odżywka użyta po nafcie i szamponie utrzymywała je w dobrym stanie przez nawet 3 dni.
Znajoma, która jest wielką fanką tej maseczki twierdzi, że stosowana regularnie stymuluje wzrost włosów - nie widziałam, nie wiem. Jestem jednak pewna, że trzeba użyć więcej niż jednej saszetki, by zobaczyć widoczne efekty.

INCI: Aqua, Cetyl Alcohol, Cetearyl Alcohol (And) Ceteareth - 20, Cetrimonium Chloride, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Acetylated Lanolin, Glycerin, Lawsonia Inermis Extract, Mel (Honey) Extract, Parfum, Benzyl Alcohol (And) Methylchloroisothiazolinone (And) Methylisothiazolinone, Citric Acid, Linalool, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, C.I. 42090


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

}