sobota, 20 października 2012

Flos Lek, Żel pod oczy z arniką na sińce i obrzmienia

Żel  pod oczy z arniką ma rozjaśnić skórę, zredukować obrzmienia, działać kojąco na okolicę oczu. Skóra pod oczami sprawia mi wiele problemów, do tej pory używałam tylko żelu z lodówki i korektorów przeciwzmarszczkowych, ale nic przeznaczonego właśnie na ten rodzaj skóry.
Moja skóra pod oczami jest z natury fioletowa, wygląda to jakby mi ktoś przyłożył, więc nie liczyłam na efekt spektakularnego rozjaśnienia, i dobrze. Z korektorów zrezygnowałam na rzecz zwalczania problemu u podstaw, a nie maskowania go. Jeśli zaś chodzi o uczucie ulgi - żel jest niezastąpiony. Nie wyobrażam sobie ranka bez nałożenia go na okolicę oczu. Bardzo szybko się wchłania, używając zwykłego kremu musiałam czekać długo, bo skóra pod oczami jest bardzo cienka. To, co czuję po jego wchłonięciu, jest dość trudne do opisania, ni to gorąc, ni zimno, jakby lekko piecze. Jestem bardzo zadowolona z tego żelu jeśli chodzi o redukcję obrzmień i w przyszłości mam zamiar przetestować inne z Flos Lek.

edit: Po pewnym czasie stosowania, żel niesamowicie piecze, dlatego wrzuciłam go do lodówki. 


 INCI: Aqua, Propylene Glycol, Arnica Montana Herb Extract, Arnica Chamissonis Herb Extract, Panthenol, Triethanolamine, Carbomer, Imidazolidinyl Urea, Methylparaben. 


 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

}